Три живі черги із сотень людей: журналіст поділився досвідом оновлення даних в ТЦК

Три живі черги із сотень людей: журналіст поділився досвідом оновлення даних в ТЦК

Журналіст Отар Довженко розповів про свій досвід походу в ТЦК для оновлення даних, розвінчав деякі міфи та поділився деталями.

Так, після оновлення даних в додатку "Резерв+" він виявив, що знаходиться "у розшуку". Він пояснив, що вчасно не подав документи про народження ще однієї дитини тому був вимушений звернутися до ТЦК та СП.

Передусім, Довженко зазначив, що твердження про те, що військовозобов’язані можуть оновити свої дані в "Резерві+", не зовсім відповідає дійсності – застосунок просто отримує доступ до бази даних банку, і в ньому з’являється електронна пошта, адреса й телефон. Інші дані, які зберігаються в реєстрі військовозобов’язаних "Оберіг", там оновити не можна. Те ж саме стосується й оновлення даних у ЦНАПі.

Журналіст зауважив, що телефонувати на гарячу лінію ТЦК чи Міноборонитеж марна справа – ні він сам, ні опитані люди туди додзвонитись не змогли.

Крім того, ТЦК не працюють цілодобово - приймання військовозобов’язаних із питань, які стосуються обліку й уточнення даних, відбувається з 9-ї до 18-ї мінус обід.

Щодо електронної черги журналіст сказав, що сама функція на сайті працює, проте "не має нічого спільного з реальністю".

"Почнімо з того, що мій запис був на 8:15, тоді як прийомні години в ТЦК із 9-ї, а зайти вдалося тільки близько 11-ї. Згодом у ТЦК оголосили, що електронна черга таки працюватиме, однак як саме і як її узгодять із так званою живою чергою, ніхто там і гадки не має", - розповів журналіст.



Загрузка...