Гурток «Лялька-мотанка» підводить підсумки навчального року(фото)

Гурток «Лялька-мотанка» підводить підсумки навчального року(фото)

Групи №1 (основного рівня другого року навчання) і №2 (початкового рівня першого року навчання) навчаються у Палаці дітей та юнацтва ім.Алли Іванової. Групи №3 і №4 займаються на базі Гімназії №10.

Підсумкові заняття пройшли у травні. Вихованці виявили достатньо глибокі теоретичні знання про українську народну ляльку, як яскравий вид народної творчості. Практичні навички виготовлення національної ляльки із текстильних матеріалів потребують ще вдосконалення вмінь збирання окремих деталей, користуванням дротом, нитками, приладдям. Особливої уваги потребують кольорові сполучення для декорування різних деталей одягу.

Ляльки-обереги власноруч виробляли протягом навчального року з любов'ю до рідної України. Вихованці гуртка початкових груп готували разом з батьками доповіді про народні традиції Бессарабії, Одещині, родинні свята.

Ляльки "Берегиня", "Подорожниця", "Благополучниця", "Козак" і "Україночка" були найбільш вдалим проектом.

Янгол-Охоронець завжди супроводжує на шляху служіння Україні, воїнам-захисникам дарували саме таку ляльку-оберіг.

Маленькі сувенірні ляльки "Пташки", "Великодні зайчики", веселі гноми, "Лелеки", мерцішори дарували рідним, друзям, педагогам "на щастя, на долю і мир".

Емоційний інтелект є найважливішою формою інтелекту. І як результат, гуртківці, батьки і педагоги, ми краще взаємодіємо з іншими, можемо зрозуміти, що ми відчуваємо і чого потребуємо. З'явився новий досвід співпраці з першокласниками на уроках "Дизайн і технології" у  гуртківців, які навчаються на базі Гімназії 10. Мерцішори у сучасному дизайні дуже сподобалися малюкам.

У сучасних умовах реформування української освітньої системи постає питання щодо нових підходів до організації і змісту навчально-виховного процесу. Одним із перспективних напрямів сучасної педагогіки стає "музейна педагогіка", метою якої є використання історичної та культурної спадщини нашого народу у системі навчально-виховної роботи. Вихованці гуртка покроково опановують нову дослідницьку діяльність з використанням інформаційних технологій. Джерелом інформації є самі артефакти, справжні предмети культурної спадщини. Палац дітей та юнацтва ім.Алли Іванової має свої два чудових музею, особистий досвід долучитися вихованцям до віртуальних екскурсій, онлайн-подорожі  світовими та українськими національними музеями. Найдосвідченіші вихованці гуртка "Лялька-мотанка" роблять перші кроки надання майстер-класу для учнів Гімназії №2, №4, "Dream school" та батьків на базі ОЦЕВ і музею Придунав'я. Адміністрація і методична служба, практичний психолог Палацу дітей та юнацтва ім.Алли Іванової разом з науковими робітниками, методистами музеїв допомагають в проведенні якісних пізнавальних заходів, створенню єдиного освітнього простору з системою новітніх методів та засобів для розширення сприятливих умов та можливостей для всебічного розвитку особистості у відкритому освітньому просторі. Позашкільна освіта, гурток "Лялька-мотанка" долучилися до проекту "музейної педагогіки".

Дякуємо всім за співпрацю і підтримку. Бажаю успіхів і  миру гуртківцям, колегам, творчим родинам.

З повагою, Тетяна Григорівна.

Джерело: xt.od.uа

Гурток «Лялька-мотанка» підводить підсумки навчального року

Гурток «Лялька-мотанка» підводить підсумки навчального року

Гурток «Лялька-мотанка» підводить підсумки навчального року

Гурток «Лялька-мотанка» підводить підсумки навчального року



Загрузка...