Мовознавець пояснив, чому казати по телефону "алло" - неправильно

Мовознавець пояснив, чому казати по телефону "алло" - неправильно

Початок телефонної розмови відіграє важливу роль у спілкуванні. Перші слова можуть встановити тон подальшої бесіди. Використання популярних фраз "Алло, так, слухаю?" може бути сприйнято як неввічливе або незацікавлене. Це може вплинути на взаємини.

Є інші фрази, які допоможуть зробити розмову більш тактовною та приємною.

Тренер з ораторського мистецтва Павло Мацьопа в Іnstagram назвав п'ять правил телефонної бесіди.

Починати розмову слід з привітання "Доброго ранку", "Добрий день", "Вітаю". Після цього запитайте людину чи комфортно їй зараз спілкуватись. Якщо відповідь позитивна, то продовжуйте. Якщо ні - то запитайте, коли можна перетелефонувати.

Закінчуючи бесіду, обов'язково попрощайтесь та дочекайтесь останніх слів співрозмовника. Адже класти слухавку раніше - не тактовно.

При досягненні певних домовленостей обов'язково за деякий час продублюйте підтвердження в текстовому форматі або згоду.

Ніколи не закінчуйте розмову першими, якщо телефонували не ви.

По етикету закінчує бесіду той, хто зателефонував.



Загрузка...