Друге народження: в Одесі відкрився соціальний центр денного перебування та реабілітації дітей з інвалідністю(фото)
Діти з інклюзивними потребами отримають можливість займатися з психологами, реабілітологами, освоювати ази математики, історії, природознавства, а також проявити себе у творчості.
Центр відчинив свої двері на вулиці Івана та Юрія Лип, 13, передає кореспондент «Думської».
У центрі працюють кваліфіковані фахівці: логопед, масажист, реабілітолог, два психологи, педагог за системою Монтессорі та художник. Донедавна був майстер гончарної справи, проте його було мобілізовано.
«Джинглики» відкриваються о 9:00, а закінчують день о 17:00. Однак, як правило, останні співробітники йдуть не раніше 20:00, оскільки не всі батьки встигають з роботи забрати своїх чад.
«Ми завжди починаємо з уроку фізкультури, тому що діти з особливостями часто схильні лежати або сидіти без руху, тому ми в такий спосіб даємо їм можливість завестися. Потім починається навчання, це математика, історія, природознавство, українська мова. Зрозуміло, не як у школі, а з урахуванням можливостей кожної дитини. Хтось із них може читати і писати, а хтось ні, хтось взагалі не говорить. Таких дітей займаємо індивідуально», — каже керівниця центру, голова ГО «Запорука успіху» Анна Колесніченко.
Організатори проекту наголошують, що це не тільки про дітей, а й про батьків, адже центр дає змогу на цілий день дати їм можливість зайнятися справами і вирішити певні питання.
«Давайте будемо відверті, навіть похід до лікаря разом з інклюзивною дитиною — це непросто. Цей центр дає можливість тій самій жінці покращити якість життя, врешті-решт, мати змогу спокійно відвідати перукаря, знаючи, що її дитина в надійних руках. Зрештою, годинку спокійно поспати», — зазначила начальниця відділу у справах осіб з інвалідністю департаменту соцзахисту міськради Лада Кулієва.
Анна Колесніченко зізналася, що ідея створити центр «Джингліки» прийшла до неї після невдалого особистого досвіду.
«Я мама дитини з особливими потребами, і так сталося, що свого часу нам відмовили у влаштуванні в садок, а потім у школу. І тоді я сказала, значить я створю свій садок. Поки створювала, вже й час школи настав. Тож довелося прискоритися. І таких історій дуже багато, коли дитину через неадекватну поведінку відмовляються брати не те щоб до школи, а навіть до інтернату. Сьогодні ми можемо допомогти як дитині, так і її батькам. Дуже приємно бачити результати. Приміром, є в нас хлопчик, мама якого багато працює. Раніше вона залишала його в бабусі, дитина не говорила. Після того, як вона почала щодня займатися в нас, вона почала говорити», — розповідає Анна Колесніченко.
СМЕРТЬ РОСІЙСЬКИМ ОКУПАНТАМ!