Водії тікають, а страждає перевізник: експерт пояснив нюанси системи "Шлях"

Водії тікають, а страждає перевізник: експерт пояснив нюанси системи "Шлях"

В Україні через посилення мобілізаційних заходів збільшується кількість випадки неповернення українських водіїв комерційного транспорту з-за кордону. Про це УНІАН повідомив віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників Володимир Балін. 

За його словами, водії комерційного транспорту – це майже єдина категорія громадян України призовного віку, яка може виїхати через систему "Шлях" виконуючи свої функціональні обов’язки.

"Перевізник вносить водія чи водіїв в систему "Шлях". Вони їдуть в рейс після чого мають повертатися. На жаль, факти неповернення водіїв дійсно існують. І чим більш глибокі мобілізаційні заходи відбуваються в державі тим більше фактів неповернення водіїв", - сказав віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників.   

Балін пояснив, що такі водії залишають транспортні засоби з вантажем чи без, після чого перевізнику потрібно шукати та відправляти іншого водія. Через це перевізник має проблеми. 

"Якщо таке трапляється, "Укртрансбезпеки", як адміністратор системи "Шлях", може відключити перевізника на три місяці від користування системою "Шлях". Тобто фактично паралізувати роботу компанії на три місяці", - пояснив Балін.

Він також відмітив, що не має статистики водіїв призовного віку, які їдуть таким чином з України, але додав що вже зараз є факт збільшення таких випадків. 

"Люди масово залишають машини і водії не повертаються. Після цього висилають інших водіїв, і вже вони завершають ці рейси. Я не готовий сказати чи залишиться в роботі (система "Шлях" - УНІАН) чи ні, бо з перших днів війни це був єдиний вихід, щоб наш комерційний транспорт їхав і забезпечував пасажирські та вантажні перевезення. І я думаю, що такий механізм правильний. Просто питання постає в відповідальності самих водіїв за такі дії", - додав Балін.    



Загрузка...