Геть розкіш: серед багатіїв набирають популярності несподівані формати відпочинку
Коли більшість людей думають про те, як відпочивають найбагатші люди світу, насамперед на думку спадають розкішні яхти, екзотичні страви та палаци із золотими унітазами.
Однак, за словами співзасновника компанії елітних подорожей Black Tomato Тома Марчанта, серед заможних мандрівників останнім часом дедалі більшої популярності набувають чотири вельми неочікувані види поїздок, пише Business Insider.
Марчант розповів, що середня вартість поїздки, організованої його компанією, становить близько 40 тисяч доларів, але суми можуть варіюватися від 10 тисяч до сотень тисяч доларів. При цьому він зазначає, що багаті мандрівники, замість того, щоб зосереджуватися на конкретних напрямках, дедалі більше шукають певних емоцій чи вражень, і наразі серед них у тренді кілька форматів відпочинку
1. Зароблений досвід. У Black Tomato відзначають зростання кількості заможних мандрівників, які шукають складних вражень, які вони "заслуговують" не лише тим, скільки за них заплатили.
"Є бажання кинути собі виклик, чи то похід, чи то довга подорож, чи то поїздка в ту частину світу, де ви будете пригнічені культурними стимулами", – пояснив Марчант, додавши, що такі поїздки мандрівники часто розглядають як протиотруту від реалій повсякденного життя, коли практично все доступне після натискання кнопки.
При цьому такий тип поїздок популярний як серед самотніх мандрівників, так і серед пар та сімей, які хочуть вийти зі своєї зони комфорту.
Наприклад, компанія організовує поїздки "Get Lost", коли клієнта висаджують у віддаленому місці та залишають із припасами, щоб він міг самостійно повернутися назад до цивілізації протягом кількох днів.
2. У пошуках тиші. Для багатьох заможних мандрівників мета відпустки – втекти від шуму повсякденного життя. Хоча ці мандрівники не обов'язково хочуть бути поза мережею, вони прагнуть бути в місці з мінімальним фоновим шумом або шумовим забрудненням, розповів Марчант.
"Ми бачимо, що дедалі більше людей шукають місця, де є справжня тиша – куди вони можуть піти і поміркувати або просто відчути", – зазначив він.
За його словами, одним з аспектів цієї тенденції є "тижні читання", під час яких мандрівники кажуть, що хочуть вирушити в тихе місце, щоб почитати і поміркувати без відволікаючих чинників. Такі поїздки особливо популярні серед керівників підприємств, які вважають, що у своєму повсякденному житті у них рідко є час насолоджуватися книжками, не відволікаючись на роботу.
3. Спостерігач. Подорожі заради природних явищ – ще одна тенденція серед клієнтів Black Tomato, і компанія все частіше планує поїздки навколо природних подій, створюючи унікальну можливість їх побачити. Зокрема, кілька років тому компанія побудувала індивідуальні табори в горах Патагонії, щоб її клієнти могли стати свідками повного сонячного затемнення.
Подорож, щоб побачити природні явища, такі як затемнення, північне сяйво або міграцію тварин, може бути особливо привабливою для багатих, тому що це, ймовірно, сильно відрізнятиметься від їхнього повсякденного життя, сказав Марчант.
Він також зазначив, що багато їхніх клієнтів живуть у Лос-Анджелесі, тому подорож кудись із чудовою віллою, шикарним басейном і гарною погодою, найімовірніше, не буде для них привабливою, оскільки це те, що вони вже мають вдома.
4. Подорож як терапія. Остання важлива тенденція у сфері розкішних подорожей, яку помітив Марчант, полягає у "використанні подорожі як свого роду відповіді на деякі життєві проблеми". Дедалі частіше мандрівники розглядають свої поїздки як спосіб зробити крок назад і переосмислити аспекти свого життя, чи то робота, чи то сім'я, чи то романтичні стосунки, чи то здоров'я.
"Коли ви відриваєтеся від повсякденної суєти, коли ви занурені в усе, у вас з'являється час подумати про речі й отримати перспективу", – сказав він.
Такі поїздки можуть привести клієнта в місце, де він може зануритися в спільноту, яка має інший або цікавий погляд на основоположні блоки життя.
Одним із прикладів може бути подорож у так звані "блакитні зони" – місця, де місцеве населення, як правило, живе довше.
Тенденція подорожі як терапії також збігається зі зростанням попиту на ретритіи із самовдосконалення або психоделічні ретрити, які стали особливо популярними серед керівників бізнесу.
Марчант сказав, що, на його думку, ресурси, доступні багатим клієнтам, і те, наскільки пов'язаний світ, змушують їх ще більше жадати відключення і відвідувати місця, які мало кому доступні: "У світі все ще так багато великих шляхів, якими ви можете це зробити".
Джерело: УНІАН