Розламався навпіл: найбільший лайнер світу вийшов в останнє плавання
10 квітня 1912 року англійський лайнер "Титанік" вийшов у своє перше й останнє плавання. Це найбільше пасажирське судно світу класу "Олімпік" на час своєї побудови. "Титанік" належав англійській компанії White Star Line.
Початок першого рейсу мало не завершився аварією. Коли подали команду відшвартуватися, "Титанік" так швидко почав виходити з гавані Саутгемптона, що здійняв велику хвилю. Від неї обірвалися троси іншого американського корабля, що стояв на припоні. Тільки завдяки вчасним командам та рішучим діям капітана Сміта вдалося запобігти аварії ще в гавані Саутгемптона.
Протягом усього тижня "Титанік" наближався до узбережжя Північної Америки на великій швидкості і команда приділяла більше уваги різкому зниженню температури та іншим щоденним клопотам, ніж заходам безпеки.
Уночі 14 квітня одному матросу Фредеріку Флітові вдалося розгледіти великий айсберг за курсом корабля. Він швидко вдарив у дзвін та подзвонив на капітанський місток. Отримавши новину, 6-ий помічник капітана Джеймс Муді і старший офіцер терміново вжили заходів. Машинному відділенню подали команду зупинити двигун і перевести обертання гвинтів у зворотному напрямку. Однак кораблеві не вистачило відстані для повного повороту, щоб оминути айсберг. Він пробив обшивку вздовж борту, пошкодивши сталеві пластини і спричинивши затоплення трюму. Хоча помічник капітана Мердок і закрив автоматичні люки між відсіками, пошкодження вздовж цілого борту спричинило затоплення одразу 6 відсіків.
О 2:10 вода в носовій частині заважила стільки, що почала занурювати ніс і піднімати корму з води. О 2:17 корма вже піднялася з води під кутом 45°. Це призвело до обвалення димових труб і затоплення центральної частини лайнера через пробитий скляний купол. У цей час серед уцілілих пасажирів вже почалася паніка - меблі почали перевертатися, згасло світло. Навіть масивні котли внизу не витримали навантаження і проломили декілька перегородок трюму.
О 2:18 корпус корабля не витримав навантаження і розламався навпіл. Носова частина одразу пішла на дно. Кормова частина залишалася вертикально на плаву ще хвилину. О 2:19 вона теж пішла під воду.