Втрата суховантажу Ursa Major стала серйозним ударом для російського суднобудування, - Forbes
Напередодні Різдва в Середземному морі недалеко від Іспанії затонуло вантажне судно-перевізник Ursa Major, яким управляє кремлівська військова логістична компанія. Як пише аналітик Forbes Девід Акс, втрата "унікального і важкозамінного" 13 000-тонного суховантажу стала серйозним ударом для "Оборонлогістики" і російської суднобудівної промисловості.
Акс уточнює, що побудованому в Німеччині судну Ursa Major було всього 15 років, що дуже мало для допоміжного судна. Російський Центр управління в кризових ситуаціях зазначив, що на судні стався "вибух" у машинному відділенні, після чого судно перекинулося на правий борт і затонуло.
"Ursa Major" був особливим об'єктом. Це був найбільший корабель "Оборонлогістики", а також одне з небагатьох суден у реєстрі компанії, оснащене пандусами для заїзду та виїзду автомобілів із трюму, а також кранами для вертикального навантаження, встановленими зверху", - зазначає Акс.
При цьому російські блогери зазначають, що більшого універсального вантажного судна з можливістю горизонтального і вертикального навантаження в РФ просто не існує.
Як зазначає Акс, за наявними даними, Ursa Major перевозило до Владивостока крани і спеціальні люки для атомних криголамів, і саме громіздкі крани могли призвести до перевантаження судна і його затоплення.
Ursa Major на Далекому Сході виконував завдання із "розвитку портової інфраструктури та Північного морського шляху", які тепер, вочевидь, зірвано, ідеться в статті.