Бронювання в "Дії": як скористатись послугою та які проблеми можуть виникнути
29 сентября в 19:49
У липні 2024-го у застосунку "Дія" було запущено нову послугу щодо бронювання військовозобов’язаних. Відтепер керівники критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати власних співробітників.
Стандартна процедура бронювання працівників для критично важливих підприємств включає кілька етапів і задіює чотири основні органи:
- орган, що подає запит на бронювання (це підприємство або установа, яка вважає своїх працівників необхідними для критично важливої діяльності).
- Міністерство оборони (Міноборони).
- Міністерство економіки (Мінекономіки).
- територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП).
Алгоритм бронювання виглядає наступним чином:
- формування наказу про бронювання Мінекономіки (20 робочих днів), який включає висновок про критичну важливість підприємства, погодження списків працівників з Міністерством оборони й видання наказу про бронювання.
- постановка на спеціальний облік у ТЦК та СП (від 8 робочих днів):
- постановка працівників на спецоблік ТЦК та СП. Точні терміни для цього етапу не регламентовані.
Як скористатись послугою бронювання в "Дії"
Процес електронного бронювання працівників через "Дію" виглядає так:
- реєстрація керівника в "Дія.Бізнес";
- подання списку працівників. Керівник формує список військовозобов'язаних співробітників для електронного бронювання. У списку вказуються: ім'я, прізвище, по батькові кожного працівника, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), строк дії відстрочки для кожного працівника.
- перевірка списку в "Дія". Після завантаження система автоматично перевіряє працівників у Реєстрі військовозобов'язаних для підтвердження інформації.
Далі можливі два варіанти розвитку подій:
- працівник успішно переведений на спеціальний військовий облік і він стає офіційно заброньованим на визначений строк. Керівник отримує сповіщення про успішне бронювання в особистому кабінеті в "Дії";
- відхилення запиту на бронювання.Керівник отримує повідомлення про відмову з вказанням причини цього рішення в особистому кабінеті.
- Джерело: rbc
Загрузка...