Бронювання в "Дії": як скористатись послугою та які проблеми можуть виникнути

Бронювання в "Дії": як скористатись послугою та які проблеми можуть виникнути

У липні 2024-го у застосунку "Дія" було запущено нову послугу щодо бронювання військовозобов’язаних. Відтепер керівники критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати власних співробітників.

Стандартна процедура бронювання працівників для критично важливих підприємств включає кілька етапів і задіює чотири основні органи:

  • орган, що подає запит на бронювання (це підприємство або установа, яка вважає своїх працівників необхідними для критично важливої діяльності).
  • Міністерство оборони (Міноборони).
  • Міністерство економіки (Мінекономіки).
  • територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП).

Алгоритм бронювання виглядає наступним чином:

  • формування наказу про бронювання Мінекономіки (20 робочих днів), який включає висновок про критичну важливість підприємства, погодження списків працівників з Міністерством оборони й видання наказу про бронювання.
  • постановка на спеціальний облік у ТЦК та СП (від 8 робочих днів):
  • постановка працівників на спецоблік ТЦК та СП. Точні терміни для цього етапу не регламентовані.

Як скористатись послугою бронювання в "Дії"

Процес електронного бронювання працівників через "Дію" виглядає так:

  • реєстрація керівника в "Дія.Бізнес";
  • подання списку працівників. Керівник формує список військовозобов'язаних співробітників для електронного бронювання. У списку вказуються: ім'я, прізвище, по батькові кожного працівника, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), строк дії відстрочки для кожного працівника.
  • перевірка списку в "Дія". Після завантаження система автоматично перевіряє працівників у Реєстрі військовозобов'язаних для підтвердження інформації. 

Далі можливі два варіанти розвитку подій:

  • працівник успішно переведений на спеціальний військовий облік і він стає офіційно заброньованим на визначений строк. Керівник отримує сповіщення про успішне бронювання в особистому кабінеті в "Дії";
  • відхилення запиту на бронювання.Керівник отримує повідомлення про відмову з вказанням причини цього рішення в особистому кабінеті.
  • Джерело: rbc


Загрузка...