"Гроші даремно": досвідчений механік розкритикував популярний спосіб економії пального
Автомеханік з 55-річним досвідом Скотті Кілмер розкритикував дешевий аксесуар, яким водії користуються для економія палива.
"Оскільки ціна на газ [бензин] різко зростає, деякі люди йдуть на радикальні заходи. Не пробуйте це, ви витратите гроші даремно. Ця свічка запалювання має плазмовий сердечник і обіцяє, що ви отримаєте кращу витрата бензину і економію палива. Ні! Якщо всі ваші свічки запалювання зношені, так, витрата бензину збільшиться, якщо поставити [будь-які] нові свічки запалювання, але не витрачайте гроші на ці заяви компаній, що ви отримаєте кращу витрату бензину від певного типу свічок запалювання", - наголошує експерт у нещодавньому відео.
Порівняно з більш звичайними формами свічок запалювання, деякі високоякісні альтернативи використовують короткий спалах плазми, щоб допомогти запалити паливно-повітряну суміш у кожному циліндрі.
Хоча виробники цих аксесуарів стверджують, що ця конструкція може покращити як вихідну потужність, так і економію палива, Скотті заявив, що відмінності незначні. Крім того, ці свічки можуть бути дорожчими за звичайні, а тому автомобілістам треба в рік проїжджати дуже великі відстані, щоб подібна "економія" стала помітною.
Пізніше у відео механік зазначив, що раніше він пробував різні типи свічок запалювання у своїй машині, виявивши, що економія палива лише трохи покращилася.
Незважаючи на те, що Скотті радив водіям не купувати ці дорогі варіанти, важливо, щоб водії регулярно міняли свічки запалювання.
Залежно від транспортного засобу, на якому вони встановлені, і загальних умов водіння, свічки запалювання слід міняти кожні 48 000-144 000 кілометрів. Точні цифри вказує лише сам виробник.
Як правило, водії зможуть визначити, що їхні свічки запалювання зношені, якщо їхній автомобіль не запускається, звучить грубо на холостому ходу та витрачає більше часу, ніж зазвичай, щоб прискоритися.