Названо 7 головних помилок у спілкуванні, які відштовхнуть людей

Названо 7 головних помилок у спілкуванні, які відштовхнуть людей

Іноді дрібниці можуть відштовхувати людей. Йдеться про помилки у спілкуванні, які ми часто не помічаємо, але вони можуть мати великий вплив на те, як нас сприймають інші, пише Hack Spirit.

Експерти виділяють 7 основних  помилок, яких потрібно уникати, щоб не відштовхнути співрозмовника:

Зловживання сарказмом

Сарказм може бути чудовим інструментом гумору, якщо його використовувати помірковано. Це спосіб показати дотепність, але психологія говорить, що постійне використання сарказму може мати негативний вплив на те, як нас сприймають люди.

При надмірному використанні сарказму це може сприйматися як пасивно-агресивна або навіть зла поведінка. Особливо це актуально, якщо співрозмовник вас погано знає. Люди сприймають хронічний сарказм як ознаку невпевненості в собі або як спробу домінувати над іншими.

Постійно перебивати інших

Психологія припускає, що часте перебивання інших може свідчити, що ви насправді не слухаєте або вважаєте власні думки важливішими. Це може змусити людей почуватися недооціненими. Спілкування – це вулиця з двостороннім рухом. Чим більше ми слухаємо, тим більше ми вчимося.

Уникайте зорового контакту

Зоровий контакт відіграє важливу роль у людській взаємодії. Він передає повагу, увагу та зацікавленість у думках і почуттях іншої людини. Але якщо ви постійно дивитеся в телефон, вдивляєтеся в далечінь або просто не зустрічаєтеся поглядом зі співрозмовником, це може бути невірним сигналом.

Відсутність зорового контакту є однією з основних невербальних форм поведінки, яка призводить до негативних вражень. Під час розмови намагайтеся підтримувати розумну кількість зорового контакту.  

Бути затятим співрозмовником

Ми всі любимо говорити про себе, свій досвід, свої думки. У цьому немає нічого поганого, але є тонка грань між тим, щоб ділитися і домінувати в розмові. Коли ви берете розмову на себе і не даєте іншим можливість висловити свою думку, це може виглядати як егоцентризм. Суть хорошої розмови полягає в балансі.

Не визнавати чужі емоції

Коли люди діляться своїми емоціями, вони не завжди шукають поради чи рішення. Іноді їм просто потрібно, щоб хтось їх підтримав. Визнаючи їхні почуття, ми демонструємо повагу та емпатію, що може мати велике значення для побудови міцних стосунків.

Негатив

Якщо ви постійно налаштовані негативно, це може стати виснажливим для оточуючих. Скарги, песимістичні погляди та цинічні коментарі можуть швидко перетворити безтурботну розмову на похмуру. Більше того, це може змусити інших відчувати дискомфорт і тривогу. Намагайтеся бути більш уважними до свого ставлення та слів, які ви використовуєте.  

Відсутність справжнього інтересу до інших

Люди повинні відчувати себе цінними і важливими. Якщо ви не виявляєте щирого інтересу до інших, вони, швидше за все, відчуватимуть себе недооціненими. Ставити вдумливі запитання, уважно слухати і реагувати з емпатією – все це способи показати, що вам справді не байдуже. Йдеться не про вдавання, а про усвідомлення того, що кожна людина має свій власний унікальний світ переживань та інсайтів.



Загрузка...