В Ізмаїлі презентували посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: деталі

В Ізмаїлі презентували посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: деталі
Вчора, 20 серпня, в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті відбулося засідання фінального круглого столу в рамках проєкту “Створення навчального центру інклюзивної освіти в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті”. Захід підсумував результати проєкту та включав презентацію методичного посібника «Особлива дитина. Готовність дитини до шкільного навчання: поради педагогам, батькам». Зазначимо, що унікальний посібник був створений колективом педагогічного факультету ІДГУ, повідомляє “Бессарабія INFORM”.
 
Основною метою проєкту було надання дітям з особливими освітніми потребами півдня Одеської області можливості всебічного розвитку, залучення до активного соціального життя та інтеграція у суспільство через розвиток діяльності Центру комплексної реабілітації у місті Ізмаїлі, охоплення більше категорій людей, які виховують дітей з ООП або безпосередньо пов’язані з їх навчанням. Важливим аспектом проєкту стала активна участь студентів спеціальності “016 Спеціальна освіта (Логопедія). Інклюзивна освіта”, які стали невід’ємною частиною команди, що працювала над розвитком Центру комплексної реабілітації дітей.
 
Координатором проєкту стала Валентина Пилипівна Стойкова, яка дуже відповідально підійшла до  вирішення проблем, пов’язаних з освітою дітей з ООП. Адже такий проєкт насправді має важливість не лише для університету, але й для всього регіону.
 
Серед головних досягнень проєкту слід виділити наступні:
 
створення методичного кабінету при Центрі комплексної реабілітації дітей;
відбулися 3 фокус-групи з метою визначення основних проблем інклюзивної та спеціальної освіти на локальному рівні, потреб в інклюзивному навчанні, в яких взяли участь 54 особи. Додатково відбулося анкетування фахівців, які працюють у сфері інклюзивної освіти, студентів педагогічних спеціальностей Ізмаїльського державного гуманітарного університету – загалом в анкетуванні взяли участь 75 респондентів;
проведено 4 круглих столи, в яких взяли участь 77 людей;
організовано модульне навчання (5 тренінгів) для 75 викладачів та асистентів вчителя інклюзивних класів м. Ізмаїла та Ізмаїльського району;
організовано модульне навчання (10 воркшопів/73 студенти) для студентів педагогічних спеціальностей Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Створено групу підтримки з надання інформаційно-консультативних послуг з 73 студентів, які були залучені до надання послуг в Центрі розвитку та комплексної реабілітації дітей та проведення тренінгів, отримають практичні навички роботи з дітьми;
видано 4 методичних посібники.
Щодо самого методичного посібника “Особлива дитина. Готовність дитини до шкільного навчання: поради педагогам, батькам”, то його видання є унікальним ресурсом, який поєднує науково-методичні орієнтири та практичні рекомендації для педагогів та батьків.
 
Завдяки використанню ІКТ та QR-кодів, цей посібник стає зручним інструментом як для освітніх закладів, так і для сімей. Зазначимо, що посібник був апробований на практиці з групою дітей, що брали участь у проєкті, і вже встиг отримати позитивні відгуки. Ще одна особливість посібника – вперше видання надруковане українською та англійською мовою, що надає більш широкі можливості використання цього видання.
 
Наостанок нагадуємо, що проєкт “Створення логопедичного кабінету для дітей з особливими освітніми потребами в Ізмаїлі Одеської області” реалізується Благодійним фондом “Агенція розвитку та інвестицій південного регіону” у партнерстві з ChildFund Deutschland (Німеччина) за фінансової підтримки Baden-Württemive Stiftung.
В Ізмаїлі презентували посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: деталі
В Ізмаїлі презентували посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: деталі
В Ізмаїлі презентували посібник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: деталі
 


Загрузка...