Вперше майже за десятиліття McDonald's став найдорожчим ресторанним брендом у світі

Вперше майже за десятиліття McDonald's став найдорожчим ресторанним брендом у світі

McDonald's обігнав Starbucks і став найдорожчим ресторанним брендом у світі, вперше майже за десять років.

Вартість бренду McDonald's зросла на 7% і досягла $40,5 млрд, зазначається у звітіконсалтингової компанії Brand Finance.

Starbucks, який опустився на друге місце, втратив 36% вартості, знизившись до $38,8 млрд. У Brand Finance пояснюють це падінням ключових показників у США та Китаї, зокрема погіршенням репутації та рівня рекомендацій, що призвело до зростання невдоволення споживачів і падіння продажів.

До десятки найдорожчих ресторанних брендів також увійшли:

KFC - $15,4 млрд (+8%)

Subway - $8,1 млрд (+12%)

Taco Bell - $6,9 млрд (-3%)

Tim Horton's - $6,8 млрд (+15%)

Domino's Pizza - $6,7 млрд

Chick-fil-A - $5,7 млрд (+43%)

Wendy's - $5,2 млрд

Pizza Hut - $4,8 млрд

Особливо швидке зростання продемонстрував канадський бренд Tim Horton's, що пов'язано зі збільшенням онлайн-продажів і міжнародною експансією.

За даними Restaurant Brand International (RBI), у третьому кварталі 2024 року мережа охопила 1374 локації по всьому світу.



Загрузка...