Вперше майже за десятиліття McDonald's став найдорожчим ресторанним брендом у світі
McDonald's обігнав Starbucks і став найдорожчим ресторанним брендом у світі, вперше майже за десять років.
Вартість бренду McDonald's зросла на 7% і досягла $40,5 млрд, зазначається у звітіконсалтингової компанії Brand Finance.
Starbucks, який опустився на друге місце, втратив 36% вартості, знизившись до $38,8 млрд. У Brand Finance пояснюють це падінням ключових показників у США та Китаї, зокрема погіршенням репутації та рівня рекомендацій, що призвело до зростання невдоволення споживачів і падіння продажів.
До десятки найдорожчих ресторанних брендів також увійшли:
KFC - $15,4 млрд (+8%)
Subway - $8,1 млрд (+12%)
Taco Bell - $6,9 млрд (-3%)
Tim Horton's - $6,8 млрд (+15%)
Domino's Pizza - $6,7 млрд
Chick-fil-A - $5,7 млрд (+43%)
Wendy's - $5,2 млрд
Pizza Hut - $4,8 млрд
Особливо швидке зростання продемонстрував канадський бренд Tim Horton's, що пов'язано зі збільшенням онлайн-продажів і міжнародною експансією.
За даними Restaurant Brand International (RBI), у третьому кварталі 2024 року мережа охопила 1374 локації по всьому світу.