В Укрзалізниці третій день поспіль не можуть відновити онлайн-послуги після кібератаки

В Укрзалізниці третій день поспіль не можуть відновити онлайн-послуги після кібератаки

Укрзалізниця має намір відновити онлайн-послуги після кібератаки "найближчим часом".

Відновлення триває третій день поспіль. У пресслужбі компанії повідомилиподробиці.

Наразі через каси продаються квитки на найближчі дати - 26 та 27 березня.

"Продовжуємо відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже у найближчий час", – йдеться у повідомленні.

В Укрзалізниці звернулися до пасажирів з проханням купувати квитки у касах не у пікові години. Найкращий час для придбання квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.

Власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає комплімент від УЗ на борту потяга та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни.

Джерело: gazeta



Загрузка...