Дослідження показало, що забирає рік твого життя: відповідь шокує
Згідно з результатами нового дослідження, середній користувач стрімінгових сервісів проводить 110 годин на рік, просто шукаючи, що подивитися на Netflix і YouTube. Це майже 5 повних днів, витрачених на безцільне скроління і вибір контенту. Дослідження, проведене компанією Talker Research за замовленням UserTesting, охопило 2000 американських підписників стрімінгових платформ і виявило, що кожен п’ятий респондент вважає, що зараз важче знайти цікаве для перегляду, ніж це було 10 років тому. Причина, за словами учасників, полягає в тому, що на платформі забагато контенту. 41% опитаних зазначили, що великі бібліотеки контенту стають перепоною, а 26% вважають, що занадто багато оригінальних шоу створюється на платформах, що лише ускладнює вибір. Щодо рекомендацій, які пропонують стрімінгові сервіси, 75% респондентів повідомили, що їм подобаються точні поради щодо перегляду, але 51% визнають, що кількість запропонованих варіантів також стає надмірною. Вони відчувають необхідність подивитися все, що їм рекомендують. Значна частина користувачів (48%) відмовилась від традиційного кабельного телебачення, обравши стрімінгові сервіси, оскільки ці платформи пропонують різноманіття контенту, зручність перегляду та можливість дивитись на ходу. Однак, на думку 51% користувачів, їм би хотілося мати більше варіантів стрімінгових платформ, навіть якщо це означатиме наявність реклами. Коли респондентів запитали про їхню "ідеальну" стрімінгову платформу, найпопулярніші побажання включали наявність преміум-каналів без додаткових витрат (40%) і простоту навігації (39%).
"Попри розвиток алгоритмів рекомендацій, глядачі витрачають майже п’ять повних днів на рік, просто вирішуючи, що переглянути, замість того, щоб реально насолоджуватися контентом”, – коментує дослідження Боббі Мейкснер, старший директор UserTesting.
Джерело: comments.ua