Від ідеї до ринку: як студенти моделювали бізнес-пекарні(фото)

Від ідеї до ринку: як студенти моделювали бізнес-пекарні(фото)

У рамках діяльності Молодіжного наукового хабу ІДГУ з молодими науковцями університету було проведено інтерактивну лекцію на тему «Бізнес у складні часи: фінансові труднощі хлібопекарської галузі», яку підготувала Валентина Нідельчу, здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка».

Метою заходу було поглиблення знань здобувачів вищої освіти щодо функціонування підприємництва в умовах кризи, а також розвиток практичних навичок стратегічного мислення, командної роботи й креативного підходу до вирішення економічних проблем. Під час лекції студенти ознайомилися з основними поняттями бізнесу, його структурою, ризиками та типами. Особливу увагу було приділено хлібопекарській галузі — стратегічно важливому сектору харчової промисловості України. У презентації було наочно показано, як зросли витрати на виробництво хліба (на 81% за чотири роки), проаналізовано зміну структури ціни продукту та окреслено вплив повномасштабної війни на хлібозаводи в різних регіонах України.

Після теоретичної частини відбулася інтерактивна практична частина, що включала п’ять навчальних ігор. Перша гра «Так/Ні: Чи це добра бізнес-ідея?» дала можливість кожному студентові представити три інноваційні або креативні ідеї для пекарні. Під час обговорення учасники навчилися оцінювати потенціал бізнес-ідей та розвивали вміння аргументовано захищати власну позицію. У другій грі «TikTok-пекарі» передбачала створення реклами для соціальних мереж. Кожна команда розробила коротку відео-стратегію, придумала слогани та хештеги, вигадала ідеї для креативного візуального контенту, спрямованого на популяризацію хліба серед молоді.

Найдинамічнішою стала четверта гра «Мільйон за батон», яка змоделювала ринок хлібопекарських виробів. Було сформовано чотири команди виробників хліба та одну команду покупців. Команди-пекарні розробили власні види хліба, підготували опис, назву, рецептуру й комерційну пропозицію, а потім презентували свої продукти. Команда покупців уважно вислухала кожну презентацію, висловила свою думку щодо кожного продукту й придбала обрані вироби за умовні кошти, аргументуючи свій вибір.

Захід продемонстрував, що інтерактивні формати навчання сприяють глибшому засвоєнню знань, розвитку критичного мислення, підприємницького підходу та креативності. Студенти продемонстрували високий рівень зацікавленості, ініціативності та здатність працювати в команді. Такий підхід дозволяє не лише краще зрозуміти складні економічні процеси, а й відчути реалії сучасного бізнесу. Студенти ІДГУ перетворили навчання на підприємницький виклик і змоделювали майбутнє хлібопекарської галузі.

 Світлана Звєкова,
заступниця голови
Товариства молодих вчених, аспірантів, студентів ІДГУ

Джероело: idgu.edu.uа

 

 


Загрузка...