УДП розширює комплексні перевезення на річкові порти Європи

УДП розширює комплексні перевезення на річкові порти Європи

Українське Дунайське пароплавство працює з партнерами в Європі щодо створення комплексних логістичних ланцюгів.

Традиційно пароплавство фокусувалось на річкових перевезеннях. Перевалкою, доставкою в порт та іншими складовими займався власник вантажу, розповіли в УДП.

Але стикування різних складових логістичного ланцюга – непростий процес, пов’язаний з певними ризиками. Потрібен досвід, налагоджені контакти, ефективний менеджмент.

Учасникам ринку, які оперують невеликими обсягами вантажу та не мають відповідної експертизи, іноді простіше віддати перевагу автомобільним перевезенням. Автотранспорт здається їм більш зручним та зрозумілим.

«У нас є успішний досвід роботи на основі комплексної послуги – ми доставляли зернові з автотранспорту в українському порту на велике морське судно в Констанці. Цього року розширюємо програму на річкові порти європейських країн: забезпечуємо клієнту як фрахт, та і перевалку різних видів вантажів (зернові, контейнери, метал тощо). Вже досягнуті домовленості з портами Угорщини, працюємо з австрійськими та сербськими колегами, створюємо партнерську стивідорну мережу. Є перші клієнти. Поки що йдеться по європейську аграрну продукцію, проте тривають консультації щодо інших видів продукції», – зазначив заступник генерального директора УДП Владислав Белах.

За його словами, початок року був непростим для всіх річкових суднохідних дунайських компаній. Але обсяги перевезень поступово зростають – у березні до максимальної позначки за останній рік зростуть поставки залізорудної сировини, знову стають актуальними великі контракти з перевезення вугілля для ТЕС.

«Потенціал дунайської вантажної бази величезний, але в період рекордно високих ставок 2022-2023 років традиційна група клієнтів була вимушена переорієнтуватись на інші види транспорту, бо не витримувала конкуренції з аграріями, які були готові на будь-яку ставку, аби вивезти врожай. Сьогодні ми повертаємо наших клієнтів з автотранспорту, залізниці на ріку. Це відбувається не так швидко. Кожен думає, а чи завтра Дунай знову не захлесне потік зерна з України? Але процес повернення вже почався», – зауважив заступник гендиректора УДП.

Джерело: usm



Загрузка...