Процедуру отримання послужної книжки моряка змінили

Процедуру отримання послужної книжки моряка змінили

На сьогодні, якщо не вистачає документів або під час подання заяви допущено помилки, моряк отримує повідомлення про призупинення розгляду заяви. Про зміни в процедурі отримання ПКМ повідомив голова Морської адміністрації Євген ІГНАТЕНКО, пише Seafarers Journal.

Згідно з нововведеннями, тепер у моряка є можливість усунути недоліки, надіславши необхідні документи поштою.

Що необхідно зробити для отримання ПКМ в Адміністрації судноплавства:

Зібрати весь необхідний пакет документів, який доступний за ПОСИЛАННЯМ.
Надіслати пакет документів до Адміністрації судноплавства поштою.
Після рішення про видачу ПКМ отримати послужну книжку за вказаною в гарантійному листі адресою.
Якщо не вистачає документів, або під час подання заяви допущено помилки, тоді моряк отримує повідомлення про залишення заяви без руху. Після цього він має 7 днів, щоб надіслати необхідні документи поштою та виправити зазначені недоліки (строк усунення можна збільшити ще на 7 днів, подавши відповідну заяву до Адміністрації судноплавства в довільній формі).

Після усунення недоліків моряк отримує ПКМ поштою за вказаною в гарантійному листі адресою.

Якщо недоліки все ж не було усунуто, моряк отримує рішення про повернення заяви, а ПКМ не видається.

Для довідок: Надіслати заяву на отримання ПКМ можна будь-яким поштовим оператором («Укрпошта», «Нова пошта» та інші) за адресою: просп. Берестейський, 14, м. Київ, 01135.

Моряк оплачує тільки бланк ПКМ (245,28 грн) і послуги з доставки. Реквізити для оплати доступні за ПОСИЛАННЯМ.
Усі копії документів мають бути засвідчені моряком, а заяви мають бути написані власноруч і надані в оригіналі. Інформація про те, як засвідчити документи - доступна за ПОСИЛАННЯМ.
Подати заяву та отримати ПКМ також можна в ДП «Моррічсервіс» (Київ, Одеса, Ізмаїл).

Джерело: www.seafarersjournal.com



Загрузка...