Процедуру отримання послужної книжки моряка змінили
На сьогодні, якщо не вистачає документів або під час подання заяви допущено помилки, моряк отримує повідомлення про призупинення розгляду заяви. Про зміни в процедурі отримання ПКМ повідомив голова Морської адміністрації Євген ІГНАТЕНКО, пише Seafarers Journal.
Згідно з нововведеннями, тепер у моряка є можливість усунути недоліки, надіславши необхідні документи поштою.
Що необхідно зробити для отримання ПКМ в Адміністрації судноплавства:
Зібрати весь необхідний пакет документів, який доступний за ПОСИЛАННЯМ.
Надіслати пакет документів до Адміністрації судноплавства поштою.
Після рішення про видачу ПКМ отримати послужну книжку за вказаною в гарантійному листі адресою.
Якщо не вистачає документів, або під час подання заяви допущено помилки, тоді моряк отримує повідомлення про залишення заяви без руху. Після цього він має 7 днів, щоб надіслати необхідні документи поштою та виправити зазначені недоліки (строк усунення можна збільшити ще на 7 днів, подавши відповідну заяву до Адміністрації судноплавства в довільній формі).
Після усунення недоліків моряк отримує ПКМ поштою за вказаною в гарантійному листі адресою.
Якщо недоліки все ж не було усунуто, моряк отримує рішення про повернення заяви, а ПКМ не видається.
Для довідок: Надіслати заяву на отримання ПКМ можна будь-яким поштовим оператором («Укрпошта», «Нова пошта» та інші) за адресою: просп. Берестейський, 14, м. Київ, 01135.
Моряк оплачує тільки бланк ПКМ (245,28 грн) і послуги з доставки. Реквізити для оплати доступні за ПОСИЛАННЯМ.
Усі копії документів мають бути засвідчені моряком, а заяви мають бути написані власноруч і надані в оригіналі. Інформація про те, як засвідчити документи - доступна за ПОСИЛАННЯМ.
Подати заяву та отримати ПКМ також можна в ДП «Моррічсервіс» (Київ, Одеса, Ізмаїл).