❗️Успішно завершені ходові випробування Kapitan Antypov!
23 сентября в 20:21
Модернізоване судно готується до відправки з австрійського Лінцу до Ізмаїлу!
Це перша капітальна модернізація в історії Українського Дунайського пароплавства. Понад 30 років підприємство користувалось річковим флотом побудованим за радянських часів. Увесь цей час судна лише ремонтувались.
Що змінилось на Kapitan Antypov?
1. Два нових головних двигуни Mitsubishi. Наразі представники японської компанії займаються налаштуванням агрегатів. Нові мотори потужніші, надійніші, значно економніші, відповідають екологічному стандарту Евро-5.
2. Нова система запуску. Раніше двигуни запускались архаїчною пневматичною системою, яка часто виходила з ладу. Наразі встановлена група акумуляторів, що значно спрощує процес запуску.
3. Два нових дизель-генератора Volvo Penta. Вони значно потужніші – для роботи судна вистачає потужності одного генератору, інший може використовуватись для живлення контейнерів-рефрижераторів.
4. Нова більш надійна система охолодження двигунів із замкненою системою циркуляції охолоджувальної рідини (раніше двигуни охолоджувались напряму забортною водою).
5. Нова автоматизована система контролю рівня масла.
6. Нова автоматизована система моніторингу та управління за роботою двигунів.
7. Нова система очищення вихлопних газів з додаванням реагенту AdBlue (судно може працювати як на Дунаї, так і на Рейні).
8. Нові трубопроводи.
Чим модернізоване судно відрізняється від нового?
1. Kapitan Antypov побудований 40 років тому на австрійській верфі ÖSWAG. Корпус судна майже в ідеальному стані (у прісній річковій воді судна експлуатуються понад 100 років). Концептуально вантажний дунайський флот за цей час не змінився.
2. Застарілою є лише силові агрегати та система управління (навіть запчастини на старі двигуни давно не випускаються). Все, що є застарілим, ми повністю замінили.
3. Kapitan Antypov можна вважати сучасним судном, адже воно відповідає найсучаснішому європейському стандарту ES-TRIN. Судна багатьох європейських компаній, побудовані або модернізовані ще 5-10 років тому, не відповідають ES-TRIN.
4. На всі нові агрегати та роботи з модернізації розповсюджується гарантія виробників та верфі ÖSWAG. Якщо старі судна місяцями перебувають у ремонті в очікуванні запчастин, модернізований Kapitan Antypov зупинятиметься лише для міжрейсового обслуговування.
Як подальші плани УДП щодо модернізації флоту?
1. Наприкінці минулого року УДП планувало модернізувати 5 одиниць флоту серії Kapitan Antypov. Декілька перших суден компанія була готова профінансувати з власного прибутку (Кабмін залишив УДП частину заробленого у 2023 році прибутку за умови інвестиції в будівництво та модернізацію). Ми збирались продемонструвати результат міжнародними донорам та залучити довгострокове фінансування на пільгових умовах.
2. Всі умови для залучення фінансування УДП виконало. Є абсолютна підтримка донорів. Натомість на рівні акціонера не має рішення щодо доцільності угоди. Ми запропонували альтернативу - продати частину старого флоту, який не використовується. За рахунок отриманих коштів завершити програму. Тим більше наш партнер – відома австрійська верф ÖSWAG законтрактувала двигуни для 5 одиниць флоту.
3. На думку команди УДП, рентабельну роботу компанії гарантує нехай невелика кількість, але сучасного флоту, аніж «кладовище» зі старих непрацюючих суден.
4. Ми розпочали модернізацію другого судна, але очікуємо остаточної позиції нашого акціонера - Міністерства. Зі свого боку команда УДП зробила все, щоб здійснилась давня мрія дунайців – на заміну «динозаврам» радянської епохи компанія отримала сучасний флот.
Джерело: Дмитро Москаленко
Загрузка...