Напівпрозорі боді і кокетливі мінісукні: український бренд презентував спокусливу колекцію
Нова лінійка бренду надихає бути активною, сміливою і пристрасною.
Український бренд жіночого одягу родом із Харкова Queenfluence презентував перший дроп після ребрендингу (раніше він мав назву 19store).
Дизайнери акцентували увагу на спокусливих боді і топах, які є бестселерами бренду: мереживні, вкорочені, з драпуванням і відкритою спиною. Кожна з них річ транслює свій особливий настрій.
Для найсміливіших створили провокативні напіпрозорі сітчасті боді чорного і червоного кольорів із грайливими вирізами на плечах.
До колекції також увійшли мінісукні, спідниці і штани, які дозволяють приміряти різні настрої щодня.
Палітра лінійки: чорний, білий, коричневий, червоний, ніжно-рожевий і синій.
Головна ідея бренду – жінки самі впливають на тренди, прислухаючись до себе.